Ach, ten time manažment. My všetci sme od neho závislí, ale máme toľko práce a tak málo času. V našej poradni sa najčastejšie stretávame s otázkami čitateľov, ako si najlepšie zorganizovať svoj čas, aby sme dosiahli čo najlepšie výsledky. A tiež s konsenzom, že všetci máme pocit, že čas strácame a nikdy nič nedosiahneme. Existuje ale zopár dobrých tipov, ako podporiť celý tento proces.

Plánovanie

Opäť také jednoduché slovo, však? Áno, je to také jednoduché. Plánovanie je kľúčom k efektívnemu riadeniu času. Je ťažké cítiť sa organizovane a ako úspešný, ak nie ste pripravený. Jasný denný plán vám pomôže maximálne využiť svoj čas a skutočne dosiahnuť dôležité veci v živote. Ak máte pocit, že deň nemá na všetko dostatok hodín, pokračujte v čítaní, aby ste zistili jednoduchý spôsob, ako si vytvoriť svoj rozvrh.

Vytaste svoje meče

Skôr ako sa dostaneme k tipom na správu času, stojí za to pripomenúť, že potrebujeme vybrať správne nástroje, ktoré vám uľahčia plánovanie. Základné kúsky sú: kalendár/plánovač a zoznam úloh. V kalendári sledujete vaše schôdzky a dôležité dátumy. Zoznam úloh slúži na pozorovanie úloh a projektov, na ktorých pracujete. Vyberte si formu, ktorá vám najviac vyhovuje: fyzickú alebo digitálnu. Z digitálnej funguje dobre napríklad Google kalendár. Čo sa týka zoznamu úloh, vyskúšajte aplikáciu Todoist.