Pozitívnych účinkov nevarenej stravy z čerstvej zeleniny a ovocia je skutočne veľké množstvo. Ako by mohol vyzerať konkrétny jedálniček na celý deň? Skúste si takýto deň dopriať aspoň raz za týždeň a rozhodne pocítite rozdiel. 

Raňajky

Počuli ste o smoothie? Ovocný kokteil si v tomto prípade môžete namiešať z piatich jahôd a dvoch banánov, ktoré rozmixujete s ľanovými semienkami. Tie si buď vopred pripravte tým, že si ich namočíte alebo ich rovno kúpte drvené. 

Desiata

Opätovne si môžete pripraviť čerstvú stravu z ovocia a zeleniny podľa vašej vlastnej chuti. Vašej kreativite sa medze nekladú. Ideálne bude, ak k tomu pridáte aj zopár kúskov mandlí. 

Obed

Na obed si naservírujte zeleninové gazpacho. Pripravíte ho tak, že zmixujete dokopy paradajky, cibuľu, papriku, uhorky, ku ktorým pridáte cesnak, olivový olej a morskú soľ. Celé to následne posypte čerstvo nakrájanou bazalkou. Hodí sa aj zelený šalát s avokádom, ktorý sa môže skladať z rukoly, hlávkového šalátu, polovice avokáda a ako zálievku použite olivový olej a citrón.